awak klik saya happy =)

Monday, October 24, 2011

kem bukit lebah melaka,,,

assalamualaikum...

beberapa minggu yang lepas Jabatan Mekanikal Politeknik Johor Bharu telah menganjurkan program kem jati diri di Kem Bukit Lebah Melaka.musykil tak kenapa plak tetiba aku ada kaitan.hehe..senang cite aku tolong jadi fasi la kononnya.xdala fasi sangat pon,tolong-tolong je pape yang patut.

actually tak taw menahu pape pon pasal kem ni.masa nak pergi tu la baru sibuk tanya cousin kem kat mane,sapa yang anjurkan,ingatkan kem untuk pelajar sekolah menengah sekali amik student poli kaww..dengan tak ada apa-apa preparation aku pon redah je.nak jadi apa pon jadi la.

otw ke sana da satu hal,tak tahu jalan.sesat je manjang.last-last sampai sana da dekat pukul 11 gak.briefing2 kejap,then masuk tido...next aktiviti jom kte cekedautt kat bawah...=)


kem ni cantik taw...mase ni tengah program kembara hutan.ni la gua bukit lebah ..kalau ikut cerita orang2 kampung kat sini,gua ni dulu pernah jadi tempat pemujaan..seram kan..


masa ldk hajarul aswad..cool je gambar nie..^^


ni la puncak bukit lebah.hooyeahhh berjaya juga mendaki sampai ke puncak!!


hukuman baldi untuk group yang kalah..haha basah lecun semuanya..
k.a.m.i!!!! piston.....boom meletuppp!!


lastly,keratan akhbar program dlm papar sinar ..first time kot masuk paper.rasa tak rugi join program ni...

neway thanx a lot kat korang semua yang sama-sama menjayakan program ni.pasni kena selalu keep in touch dan semoga jumpa lagi laen kali..^^

No comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...