awak klik saya happy =)

Sunday, January 15, 2012

celcom

kenapa celcom?
terkilan dengan celcom sebab tolak kredit aku tanpa notis apa2.
selama ni aku tak pernah subscribe apa-apa.
walaupun dia bagi mesej mengarut macam mana sekalipon.
hari pertama rm10 habis begitu saja.
hari kedua rm5 hilang begitu saja.
bengang serius bengang.
sebab terlalu bengang sampai menitis air mata.
ok aku memang lemah time ni.
time exam.
try cari solution.
masih belum setel lagi.esok lusa harap tak jadi macam ni lagi.
wahai hati tolong kuat
tolong sabar,tolong tabah.
baru dugaan kecik.
Allah tahu apa yang terbaik untuk diri kita.

2 comments:

Scha Lalala said...

haa, scha pon penah jadik mcm ni. asyik amek kredit je. last2 abah buatkan. xtau la cemane.. call number ape tah.. huhu.. susah la kan ^^V sabar jela. eheh :')

✿...fazilahpajil...✿ said...

kannnn..saba jela.da byk melabur tpi lebur mcm tu je...;p

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...