awak klik saya happy =)

Saturday, January 26, 2013

my new life

assalamualaikum,,,

maaf,maaf,maaf itu lah perkataan yg sesuai saya katakan sekarang. sebab biarkan blog tanpa arah tujuan,berhabuk setebal 10 inci (kalah high heel) ngehhhhh......

yg lepas biar lepas ok.sekarang kita mula hidup baru life baru...wooow!

syukur alhamdulillah kerna diberi peluang untuk berkhidmat dalam kementerian kesihatan malaysia. ok memang da lama nak kerja kerajaan tapi rezeki belum ada.tup tup p interview dpt lak aritu.syukur sgt.
my life as a working woman memang sgt mencabar. tapi  dengan bantuan teamwork yg memang superduper best keja yang berlambak pon kiterg wat dalam suasana happy je..haha..dengan meja penuh makanan,da macam pantry aku tgok. as long as korg wat keje aku tak kisah pon tu suma.janji xmaw stress2 okei anak buah ;)

kalau weekend plak aku ambil peluang ni tuk release tension habis2..setakat ni aku xpernah la duduk rumah then ckp perkataan bosang..heheeee.da memang aku ni kaki jalan,so sorg2 pon aku redah je ikut kaki nak p mana..nampak kan mcm lone ranger...haha..tapi apadehal kawan2 ramai,dierg la yg ajak kesana kemari berjimba ramba sume..berjimba ramba means pergi beriadah kat taman,p swimming.best tuuuuu..bukan berjimba ramba yg p pub ke kelab.huhuu...

ok ni je intro yg aku dpt coretkan setelah berblan-bulan kot tak taip.idea pon tak berapa nak keluar sgt..uhukuhukuhuk..before log out meh cini tgok teamwork ak yang happening ;)

 aku suka gambar ni..da macam raya kott....semua nampak sweet charity gitewwwww ;)
yg ni k.zaf...terbalikkan je nama aku terus jdi nma die...kdang2 org lain pon tersasul2 nama kami..;p

yg laki sorg ni zizan...umor 24 tahun tapi da berpunya ye uolllll...;)

ni sume bajet2 comellll.....kih3

switzerland okeyyyyy.....(sangat la)

caldina...ade org tu rindu dgn caldina so tumpang snap kat caldina org len..ngehhhhh

depa habaq kaki terkepit2 mate tersepet2.....kalo zoom betol2 nampak mate aku yg ala2 vimpire tu...scary lol..

gambar blur kan pastu malas nak edittt....ngehhhhh

taken by: blackberry
location: taman saujana presint 11


thnx for reading..
wasalam

No comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...