awak klik saya happy =)

Sunday, September 5, 2010

kegilaan itu aku..

salam reader....


tah nape laju je tangan ni nak update blog..
niat asal nak study stat memandangkan sok ada mid exam..tapi tengok cuaca yang sejuk ni dengan berbekalkan tilam empuk tak mampu nak teguhkan prinsip tadi..mata asik nak pejam je indah dibuai mimpi...aku da cakap dengan diri sendiri,pajil wake up now!!!!study.study.study.full stop..tapi yang jadinya len plak...pajil tido skunk!!! sejuk.empuk.boring.full stop..aiseehhh pe la nak jadi dengan aku ni.umur bukan makin panjang pajil oii...patotnya skunk ni aku kena tingkatkan lagi usaha untuk berjaya bukan terpengaruh dengan nafsu...peringatan untuk aku dan yang lain-lain, jangan belajar atas katil tapi belajar kat meje belajar baru ok bkn k.o...okei yang tu da paham..tapi bab yang ni aku xpaham-paham lagi..macam mana nak tgok table standard normal?da 2 ari aku dok menatap je table tu sambil otak berfikir tentang mase depan..tu la byk sgt berangan mana nak dapat..okei pasni aku kan fokus.fokus.fokus dan fokus pada stat aku.full stop..

yang ni kes lain pulak.dengor lagu raye je tacing,dengor lagu raye je tacing..sejak masuk umor 20an ni aku asik tacing je kejenye.perubahan hormon agaknya.bila tepon mak je sedih,tepon akak pon sedih..aiii aku da kena sindrom homesick ni..da terok rasenya..xpe2 sabo pajil lagi 2 hari je..kalo ko kuat, raye t leh makan lemang abah banyak-banyak...wink2!!!kalo xkuat leh gak makan lemang tapi makan buluh lemang je..huhu..ade pulak macam tu..

okei nak sambung study pape yang patot eyy...dengar la ngarutan aku ni len kali.blog ni memang aku cipta khas untuk aku ngarut-ngarut time kemalas nak study...

dadadaaa!!!


agak-agak korang caye x kalo gaye aku makan ceng gini?
p/s:esok exam di D.G yerp kengkawan...

No comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...