awak klik saya happy =)

Friday, December 16, 2011

segalanya milikmu...

assalamualaikum..

selamat tidur readers.
opss awat aku tak tidur lagi ni jadi burung hantu nampaknye
malam ni.
ok mud tengah baik nak siapkan assignment HPV perubatan..
hoyeahh2!
mengantuk,mata berat kena cari benda sampingan lain.
blogging!
since da lama blog ni tak dapat kasih sayang yang mencukupi daripada tuan tanah kedaun.
ok la syok2 wat assignment terdengar satu lagu nasyid yang syahdu lagi mendayu..
membuatkan hati ini tertanya2 siapakah gerangan putera raja
yang menyanyi di malam hari ini?
ochhh *pap*pap*
bangun jangan nak berangan je time buat assignment!

ok layan la lagu ni dan hayati liriknya elok2...
gudnite readers.
may Allah bless you!

segalanya milikmu-mestika

Kau yang menciptakan cinta
Dan Kau jua yang menghampar bahagia
Di ribaanMu terhimpun harapan
Impian tulus setiap insan
Kau yang mengutuskan duka
Dan Engkaulah yang mengirimkan hampa
Namun padaMu jua diadukan
Merabahkan keresahan dan tangisan
Aku tahu inilah kasihMu
Aku tahu inilah cintaMu
Dan ku tahu tiap yang terbaik untukku
Tak semuanya yang ku mahu
Di celah hangat nafas yang terhela
Ada dingin saat menyeru (menyebut) namaMu
Terarah segala ronta dan rasa
Pada damainya dakapanMu
Aku tahu inilah kasihMu
Aku tahu inilah cintaMu
Dan ku tahu di segenap ruang rasaku
Telah Kau titipkan kekuantan
Oh Tuhan


p/s:happy bufday bestie!cian die kena baling dengan tepung.hopefully this is the most memorable in ur life
~ may Allah bless you~

p/s:thanx juga untuk bestie yg sama2 menjayakan prank ini ;) love you more!


No comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...