awak klik saya happy =)

Thursday, August 2, 2012

konvo dan budi

assalamualaikum,,

entry ni aku tulis masa kat dalam ofis.hehe..memandangkan bos xada p meeting so xda keje untuk pagi ni. hipphipphorreyy...ofis pon sunyi sepi je hari ni.. ofismate yg lain pergi ziarah org meninggal so aku selaku adik2 kena la jaga ofis.kang kene rompak sapo yg susah?den gakkk..muahehe.

bercakap mengenai konvo, insyaAllah aku akan berkonvo pada doposatu bulan sepoloh tahun duaribudoblas..bersamaan dengan hari ahad sidang pertama.alahai kejap je da nak konvo.calon pon xde lgi..hiks...gatalnyeee mkcik ni!

sebelum konvo tu pihak ukm da pesan awal2 suruh family beli jambangan bunga untuk yg berkonvo ari tu..owhhh mb 1st time dpt bunga dri family kot...tak sabar nak tunggu hari itu.xsabar nak memeluk makabah serta menagis tersedu sedan kerana sudah tamat belajar..hikss.tak sabar juga nak jumpa kawan2 seangkatan waktu konvo nanti dan memeluk kegembiraan sambil melompat2 kerana eksited.wahhh kau jahhh!tidak lupa juga gambar candid serta gedikss2 untuk tatapan sendiri...harusss laa yg itu ;D

semoga Allah memberi peluang itu untuk aku rasai sekali seumur hidup.atleast.paling penting tak sabar nak kerja bagus2 untuk balas jasa makabah yg da byk sgt berkorban.juga kawan2 seangkatan, family besar dan semua yang pernah menghargai diri ini.aku sangat hargai jasa kalian dan Allah saja yg mampu membalasnya.jika dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur akan aku balas jasa kalian semua walaupun hanya secebis jasa yg diberikan. aku terlalu menghargainya dan jutaan terima kasih aku berikan.

pisang emas dibawa belayar,
masak sebiji diatas peti,
hutang emas boleh dibayar,
hutang budi dibawa mati.

salam sayang dariku untuk kalian.
tatatataata ;)

No comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...