awak klik saya happy =)

Thursday, August 9, 2012

semalam

assalamualaikum,,

selamat menyambut ramadhan ke-20. ini bermakna lagi sepoloh hari je lagi untuk kte beraya..yeeeeyyy! dan malam ni da masuk malam 10 yg terakhir dalam bulan ramadhan. ini bermakna kite kena tunaikan zakat dan buat amalan banyak2 supaya tidak menyesal bila ramadhan berakhir. setahun sekali je kita sambut ramadhan so apa salahnya kita korbankan banyak benda dalam masa sebulan ni ye dak. sekadar peringatan untuk diri sendiri =)

apa kisah semalam? sapa-sapa yg tak mengikuti perkembangan sukan olimpik meh sini ceq nak habaq kat hangpa2 sume..semalam BRtelah menawarkan satu scop aiskrim untuk semua rakyat Malaysia..amik kaw very da vasss ok.. UNTUK SEMUA RAKYAT MALAYSIA.capital letters di situ..haha. so bermula dari 8 pagi sampai 10 malam panjang berjela la orang beratur semata2 nak dapatkan satu scop aiskrim BR yg berharga rm7 tuuu.untung la sape yg gigih sangat beratur tu kan..aku? tak sanggup haku..baik membuta dan menambah lemak dibadan huehuehue...

tamat kisah BR. yg ni kisah ukm plak. wahai rakyat jelataku sekalian ingin haku umumkan semalam haku pergi menjenguk ukm uolzz.rindu nak rasa udara ukm.hamik kaw belum lagi setahun tinggalkan ukm da rindu-rinduan.haha.. actually aku rindu ukm tu memang betul.tapi bukan la aku rindu nak pelok-pelok bangunan tu bagai.gila ape ko jah..aku rindu suasana ukm,aku rindu nak duduk stadi kat sana, aku rindu nak buka pose dengan rumate,housemate,clasmate,bestie dan aminian.aku jugak rindu nak makan nasi dulang kat masjid ukm.aku rindu nak terawih dengan kawan-kawan aku sume.aku rindu nak tengok muka lecturer.terlalu banyak yang aku rindu sampai tak tertulis dengan tangan.oppss tak tertaip dengan tangan actually. so semalam aku gigihkan hati pergi ukm untuk rase semua tu balik. aku cuma dapat makan nasi dulang kat masjid dan terawih kat masjid je untuk kali ni.alhamdulillah.mungkin next time Allah perkenankan doa aku yg tak termakbul kat atas tu.

untuk kamu,kamu,dan kamu.walaupun kamu jauh dimata tapi kamu tetap dihati aku.yang penting aku rindu kalian.sangat rindu!!

p/s: mak bagi tahu tadi ada orang datang bagi cincin.aku gelak,mak memangla orang yag bagi cincin tak kan monyet plak...muhahaha. hoii sape bagi cincin kat aku ni baek ngaku!

No comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...