awak klik saya happy =)

Sunday, December 19, 2010

mood langsung tak nak singgah

apa khabar?
aku hidup lagi..
rindu rumah..
tak ada perasaan sebenarnya..macam tak seronok je..

uuuuwahhhhh!!!
tak seronok!tak seronok!tak seronok!!!
nampaknye mental aku masih tak betul lagi..
dek kerana malas maw mengemas bilik yang da sebulan kena tinggal + takde rmate nak diajak bermanje-manje..
sob3..
rasa indahnya kalo ada kat rumah balik..
mamamiaaaaaaa!!!!

sudahhh!!
aku da wat keputusan nak balik rumah sepupu aku minggu depan..
yuhuuuuu....
yang penting aku tak homesick...
penat da taip..
mud memang xnak menyinggah dengan aku...
harap korang dapat bersabar dengan kerenah aku yang tapape..
jangan marah aku nanti aku nangis xde sape nak pujuk..
belum ada hubby yang maw memujuk2 yer..
baek aku kawin cepat..
tenang jiwa xde la jiwa kacau serabut macam ni...
muahahaha...

No comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...