awak klik saya happy =)

Friday, November 12, 2010

cheritera aku,dia dan kamu

tengok tajuk kat atas macam tajuk2 novel je kan..memang aku nak wat novel pon.novel satu sem kat ukm..haha banyak sebenarnye yang aku nak cerita tapi malas la.kang semua orang bosan lak.bek aku letak gambar je korang discribe sendiri.mana taw blog aku leh jadi fofules macam blog Erine Nadia Marcellow tu..ala xkan tak kenal kot..pernah jadi cover girl majalah ape tah.lupe la.. orangnye cumil,bergaya,bijak dan yang paling penting gambar yang dia letak semua sangat2 menarik.yela abg dia kan photographer..mesti la dia yang jadi model..fotogenik lagi..ceh stalker glek aku ni..huhuhu..tak ada la suke tengok blog dia yang ceria meria tu..

tengok aku da melalut ni.tape2,berbalik pada blog aku..kat sini aku nak share kenangan2 terindah dengan yang tersayang dan disayangi oleh semua..aku la tu..haha (gelak orang perasan)..sila la jenguk2 mana2 yang berkenan yer..erk maksud aku gambar yang korang rasa cute..hehe (bukan orangnye)

pe lagi jom kte usyaaaaa!!!!
.
.
.
.
.
.

shopping time tuk anak-anak dara yang sangat cumil!!!


beli baju je,,


terbeli kasut pulak,,


tengok hasilnya semua kami borong sakan,,aisshhh..


hari pra statistik di UM


orang lain sibuk mencari bahan kiterg p bergambaq na..


setelah penat berjalan kesana kemari..xwat pape pon penat..


ni la mastermind kos kami,,ohh ayahanda!!



alamanda putrajaya...


teringin nak nek bende ni tapi tak muat pulak,,


aksi dalam tandas,,panas!!!
hahaha,,,



cehh anak sape yang rajin sangat tuu,,,


study kat PTSL...sejukkkk!!!


cik syuhada lapo saye tolong cuapkan,,,
nyamm2 ala2 secret recepi gitu...


orang belakang tu marah kat kite la,,,


jangan tiru aksi ini,,
huhu..

yer ini lah kehidupan saye selama satu sem..blajonye cume berape kerat je..laghanye berkerat2..
sem depan kena tingkatkan lagi ni usaha-usaha membanteras gejala2 lagha..
hahahaa..
pape pun student's life memang best ever after la...

p/s: sem depan nak pergi Genting, Sunway Pyramid, Sunway Lagoon, Pulau Redang,blablabla....
hahaha..perancangan awal,,,,

No comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...