awak klik saya happy =)

Tuesday, April 26, 2011

"hafizzainal's contest - senyuman mahal "

assalamualaikum friends, readers and followers
lepas habis exam ni tak taw pulak nak buat ape petang-petang macam ni.

ok nak story sikit.baru je balik dari somewhere jumpa client tadi.actually saye memang tengah nak mencari part time job yang tidak memerlukan tenaga yang banyak dan juga tak perlukan transport.so job yang paling sesuai ialah job yang memerlukan perkhidmatan service ataupon kepakaran saja yang saye terima. kirenya job yang hanya memerlukan anda duduk di depan mr.lappy dan taip sampai lebam!kih3..

eh eh lari topik lak yer...hehe..
ok balik dari jumpa client tak taw nak buat pe terus godak-godak mr.lappy tuk skodeng mana-mana blog y perlu diskodeng.so hasilnya adalah jumpa blog dik hafiz yang tengah giat buat contest senyuman mahalku..
^^
ok senang je nak join contest ni..pergi je kat page nie


setelah proses godek- menggodek mr.lappy dijalankan saya da jumpa gambar yang saya rasa saya senyum dengan ikhlas..cehhhh macam sebelum ni senyum tak ikhlas kan ^^


ok ni gambar masa karnival pra-statistik sedunia yang diadakan kat UM masa tahun 2010..apa yang buat saya happy sangat masa ni sebab dapat banyak info pasal job yang berkaitan statistik, dapat jumpa lecturer2 masa kat matrik dulu...memang kagum sangat dengan lecturer math sampai effect minat saya pada math masih lagi mendalam sampai sekarang..thnx Pn.Hafizah!! you inspired me a lot....^^

yang paling bermakna dalam gambar ni adalah dapat bergambar dengan ketua program statistik UKM sendiri .walaupon selalu jumpa tapi bukan senang nak bergambar dengan dia.tapi bila sampai kat UM ni la baru berpeluang bergambar dengan dia..dak stat yang laen sila jangan jelesss.kih3!

ok 2je nak cite..panjang beno nampaknye..sile bersabar ye dik.hafiz ^^
lastly nak tag


tuk same-same gegarkan contest dik.hafiz ni..
hapi blogging!!!!




No comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...