awak klik saya happy =)

Wednesday, April 27, 2011

selamat bertunang awak !


assalamualaikum friends, readers and followers..
good night too..
erm da malam rupanya kan..tak sedar diri betul saya nie.
cube awak cubit saye sikit..
hehehe...

nie la penangan frust si dia menjadi tunangan orang.
sob3..
tak pela tak ada jodoh antara kami.
hopefully dia bahgia dengan future wife..
awak taw future wife awak cantek sangat, solehah lagi.
beruntung awak taw,,
saye bahgia tengok awak bahgia walaupon dalam hati ada sedikit duka..
awak dengan dia sangat secocok. both doktor wanna be..
walaupon doktor dalam bidang berbeza kan.

saya tengok awak punya majlis tunang.meriah sangat.ramai orang datang tengok kan.
tambahan pula awak artis mesti ramai orang nak tengok majlis awak kan..
saya rase sebak sangat sebab bukan saya dalam video tu.
teehee^^

apa pon saya doakan awak bahgia dengan Dayana.
awak kawin kat Mekah tak dapat saya nak tengok live.
sob3..
1 syawal pulak tu.pandai awak pilih tarikh.
takpe mungkin saye tak ingat kot tarikh awak nikah sebab saya buzy berhari raya kat mesia..
teehee ^^

ok itu je nak tulis..
sebelum tu saya nak promote video awak kat kawan2 saya dulu taw..
jangan marah.saya ambil kat encik nara je...
^^


No comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...