awak klik saya happy =)

Friday, June 15, 2012

KISAH VIVA SAYA

assalamualaikum,

alhamdulillah selesai sudah viva.lega tak payah cakap la. rasa macam orang baru selesai akad nikah T_T . dua hari sebelum kejadian, bertungkus lumus menyiapkan tesis. nak bagi penyelia tengok kena bagi kemas-kemas baru nampak usaha kita ye dak. sebelum siapkan tesis tu da jumpa penyelia, 3 jam jugak la bertapa dalam bilik dia menuntut segala ilmu-ilmu beliau..fuhhh. balik je terus siapkan slide sampai la pukul 4 pagi.. yela hari khamis nak present hari rabu kena siap untuk bagi penyelia check sama ada betul atau tidak. done slide.penyelia cakap ok! lega sangat. sambung balik buat tesis pada keesokkan harinya. bangun-bangun pagi je terus gosok gigi, basuh muka ngadap tesis...huhuuu... punyalah semangat sampaikan tak mandi seharian. pergi kafe pon wat tak taw je kalau busuk pun..kuikuikui....ade aku kisah? ayat sentap kononnye -_-

alhamdulillah maghrib tesis siap diprint semua..malam pula prepare untuk presentation viva. memandangkan aku adalah org terakhir dalam group tu so ak decide nak pergi lambat2 cikit. kalau pergi awal pon kang aku dok ke tandas je sebab nebess...hehehe.. ni adalah hasil kerja aku malam sebelum presentation.




yang ade highlight pink, data yg aku guna,, ade slide presentation, draf tesis dengan skrip nak cakap..
hahaha mcm berlakon plak main skrip2 ni...heeee


ini adalah hari kejadian dimana gambar diambil secara curi oleh cik mida...
takpe2 gambar kenangan ;)

selesai sudah viva, selesai menkodo' kan tido. penyelia sampai perasan mate aku ala-ala panda. ayat die: awak tak cukup tidur ye? tension... drL memang memahami ;)
matlamat seterusnya adalah:
fokus pula pada exam seterusnya: design analysis experimental, stokastik dan ekonomi
semoga semua dipermudahkan.

untuk comrates, thnx sebab datang memberi sokongan.hilang nebes semua sebab tgok senyuman korang.tak putus-putus bagi nasihat supaya selawat. thank odd,tasya,faiqah,ekin,hani,anas, effa. effa sanggup naik bilik mesyuarat bagi sokongan kat ktrg walaupon dia bentang kat bawah aku bentang kat bilik atas. rakan-rakan seperjuangan aku tadi fatin,muis,am,dak2 cina yg laen, thanx korg... korang memang hebat bagi lecturer ternganga tengok analisis kajian korang.. kagum dengan korang.

yang penting bersyukur sgt dikurniakan orang2 yang awesome dalam hidup aku.syukur sgt ;)
mak,abah yang tak henti-henti mendoakan kejayaan anak2..
penyelia yang baik lagi sporting
pensyarah-pensyarah statistik yg tidak kedekut ilmu,
terima kasih atas sokongan tersebut.
sangat-sangat terharu ok.
mengalir air mata kesyukuran.

semoga ikatan ukhuwah ini akan terus terjalin selamanya.amin ;)




No comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...