awak klik saya happy =)

Monday, June 25, 2012

selamat hari abah

assalamualaikum,

readers kat sini mesti ada seorang abah,ayah,papa,baba and so on yang awesome kan.
aku juga begitu, aku mempunyai seorang abah yang awesome,gagah dan perkasa. walaupon abah tak segagah batman,superman,spiderman tapi abah cukup gagah dimata aku. sebab abah aku adalah seorang lelaki yang berjaya membesarkan aku sampai la aku yang sekarang. abah tak pernah merungut walaupun penat bekerja. abah tak pernah nak menengking walaupun aku boleh dikategorikan sebagai nakal. apatah lagi nak memukul. ye abah sabar orangnya.

abah sempena hari bapa,orang doakan abah panjang umur,murah rezeki dan bahgia hidup didunia dan diakhirat. tiada apa yang lebih menggembirakan hati seorang anak apabila mak abah telefon untuk bertanya da makan belum.. walaupon kadang2 kat rumah belum menjamah lagi sebutir nasi. terima kasih mak abah.

bersyukur masih lagi mempunyai ibubapa yang tidak pernah meninggalkan kita walau dalam apa keadaan sekalipun. tanpa mak abah boleh lumpuh seluruh badan ini.hanya jasab dilihat tetapi semangat mati bersemadi. semoga makabah panjang umur dalam iman.amin



p/s: adakah anak kedua adalah anak kesayangan abah? soalan cepumas...

No comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...