awak klik saya happy =)

Friday, June 8, 2012

wish you gudluck

assalamualaikum,,

untuk sahabat, bestie, kawan, geng, rumates, coursemate, aminian dan yang sewaktu dengannya,
ampun maaf dipinta sementara masih diberi peluang bernafas.
bersihkan diri daripada dosa mungkin lebih memberikan ketenangan dalam hati yang gundah gelana.
cewahhh bermadah bagai pulak.

ok la straight to the main point.
untuk semua yang mengenali aku fazilah@pajil@faz or whatever la yg korang panggil tu.
sorry banyak2 sekiranya sepanjang kita berkawan banyak khilaf yang aku tak sedar.
aku akui kelemahan diri.
untuk kamu,kamu dan kamu *tunjuk jari kat kamu!
gudluck final exam,
gudluck viva,
gudluck praktikal,
gudluck konvo,
dan seterusnya...
doaku sentiasa bersama kalian.
doakan aku jugak.
semoga Allah memberi kemudahan dan kekuatan dalam apa saja yang kita lakukan.
amin.




nite ;D

No comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...