awak klik saya happy =)

Thursday, October 14, 2010

bukan benci cuma fobia je,,,



salam reader,,,nak cerita sikit pasal pengalaman yang aku lalui beberapa hari ini.pengalaman bersama anjing..huhuh...ni la binatang yang banyak mengingatkan aku pasal zaman-zaman sekolah aku dulu..pergi sekolah naik basikal kena kejar anjing..naik moto pergi sekolah pon kena kejar juga..jalan kaki pon kena lagi..rasanya aku da fobia nak lalui benda tu semua lagi..

3 hari lepas masa nak pergi kelas terserempak dengan anjing kat asrama kolej aku.rasa xselamat pulak duduk sini sebab ada je ancaman2 luar yang sangat menakutkan..anjing la,monyet la,,aisssshh pening-pening...ok sambung cerita balik..anjing tu punya la garang macam nak makan aku je..dalam ati aku cakap rugi la ko makan aku,tulang je kot yang ko dapat..kih3..anjing tu macam tahu je yang aku ni tak menyelerakan langsung untuk digigit dan dimanje2,,yerk..haha..then anjing tu pon bla turun pergi cari awek dia kot..aku masih lagi takot2 nak turun tangga..nasib baik masa tu ada sowang akak yang cun lagi melecun ni offer nak tolong aku..wah akak tu sangat baik hati!!!dia hantar aku sampai la kat Taman Siswa Siswi Kolej Amin..alhamdulillah selamat aku hari tu..

semalam...ingat kan tak jumpa lagi dengan anjing.rupa-rupanya ada lagi...aisshhh...anjing ni stalker aku pe?time aku nak pergi kelas time tu la die nak tunjukkan muke die yang cumil tu...adoiiii..aku da xtaw nak buat ape..demmm...tak kan nak patah balik kot..ohhh tidak aku ad interview pulak tu...dengan semangat yang tak bape nak kukuh aku wat muke kerek gak turun kat tangga tu...fuhhh selamat..nasib anjing tu tiba2 benci pulak nak tengok muke kiut miut aku nie..hehehe..memang rugi la anjing tu...;p

tengah jln2 nak pergi kelas,ohh ni sambungan cerita tadi yerp..tiba2 aku dengar bunyi-bunyi cumil..apakah itu?aku tertanya2..aku pandang kiri kanan xda sesape pon..mak takutnye!!!rupa-rupanya ada anak anjing kat belakang aku....wahhh kenapa kaum kerabat dia suka stalker aku??takut2...aku terus jalan secepat yang mungkin sampai berpeluh-peluh jadinya..nasib baik interview mula lambat sempat aku ngadap kipas sowang2 nak keringkan peluh..huhuhu...
yang ni berangan nak jadi professor...


yang ni berangan nak jadi ratu









p/s: walaupun ko cumil,kiut,miut segalanya aku tetap xnak kt ko...aku bukan benci tapi aku fobiaaaaaa..tolong jangan stalker aku lagi,,,,,
       

No comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...