awak klik saya happy =)

Wednesday, October 13, 2010

saya suka awak..=)

bila hati ni suka kat seseorang tu apa yang kita perlu buat?
tak kan nak sembunyi kot..
tapi tak kan nak terang2 cakap 'saya suka awak',,
awak suka saya?
uisssss mesti malu..
then nak wat macam mana ni?
hati da berkenan..
actually nak berkongsi sikit dengan apa aku taw..
sumber dari kawan aku..
tapi before tu nak mention sikit
ni bukan situasi aku..
agagagagaga...
mesti korang ingat aku da jatuh cinta kan....
ok straight to the point..
kawan aku cakap kalau kita da suka kat seseorang tu
kita kena ikhlas terima dia seadanya..
ikhlas disini adalah kita suka die bukan sebab die hensem ke,pandai ke,
perasaan tu wujud sendiri..
cinta adalah satu perasaan yang suci lahir dari hati..
ok to step pertama..
step ke-2....jeng3...
kena beranikan diri anda untuk beritahu kat dia yang anda menyukainya..
contoh ayat yang korang boleh bagi  macam ni,
"salam,nama saya labu binti labi,saya ikhlas suka kat awak..
saya harap kita boleh berkawan.."
lebih kurang macam tu la yerp...
tu ayat starting je...
then, kalau dia dapat rasakan korang betol2 ikhlas dia akan terima korang seadanya juga...
jangan risau kalo die reject korang,
jodoh tu ada dimana2..
so korang berusaha yer untuk cari yang terbaik untuk diri korang sendiri..
nak suruh aku cari kan pon boleh jugak..
no biggie la..hahahaha..
selamat mencuba jerp....

p/s: jodoh pertemuan,ajal maut semuanya ditangan tuhan..sebagai hambanya kita perlu berusaha sendiri untuk mencari apa yang terbaik..bukan sekadar terima qodo' dan qada' nya tanpa berusaha pape...kredit tu mr.azam coz tenangkan hati yang gundah-gelana ni..=)

No comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...