awak klik saya happy =)

Thursday, May 26, 2011

bagan lalang

assalamualaikum peeps
murning guys!!

entry ni sepatutnya da dipost kan seminggu yang lalu.oleh kerana kesibukan buat assignment,presentation, belajar adobe semua maka blog ini terpaksa dianaktirikan oleh saya. walaupon blog ni tak ada bapak tiri..ngeh

ok minggu lepas saya tak balik rumah,so macam-macam la perancangan dalam otak supaya tak boring. last minute decision adalah keluar jenguk rakan saya yang sedang berpraktikal kat area2 bagan lalang sana. haha selama duduk sini tak taw pon ada pantai yang tak jauh dari sini. memang pernah pergi masa form 3 dulu tapi masa duk duduk kat kuarters KLIA. so ingat jauh la dari UKM ke Bagan Lalang tu..adehhh cian kamu ni baru taw..huhu..

lastly saya nak tunjuk gambar2 sweet kami sepanjang kat sana.lets cekedaotttt!!!!

guess what? saya betol2 tak taw resort ni sebenarnya berbentuk pokok kelapa sawit...omjie!!!tu pon kawan saya yang cakap resort tu sejibik macam kat Dubai...

hamik kaw..ingat kat Dubai je ada menatang ni..kat Mesia pon ada taw ...
nama dia Golden Palm Tree Water Villas..nama je da glam...


hamik lagi...nak honeymoon resort best tak payah nak pergi sabah sarawak..kat selangor pon ada resort atas air......cantik babe!!

nak awek cun-cun ada gak kat bagan lalang.tak payah cari tempat lain..ok yang ni tipu...hehehe


menikmati keindahan sunset..subhanallah.


lepas makan jambu sentap...



berangan-angan lagi..


bersama cik bucuk baru balik dari paya...


makan jambu sentap sambil cangkung...


beautiful scenery,beautiful woman


sahabat selamanya....=)

post before balik.....next time kena bawak bbq..sangat jeles tengok mereka makan dengan lahapnya....


ok see you next time =.=

2 comments:

hearthurtnomore said...

hahahaha....ngokngek,,,nape gambo ak sgt2 xlawa ne??korg lawo je muke,,muke ak da same cm paye..haha

✿...fazilahpajil...✿ said...

haha..xdela muke ko ttap maintain cun walaupun ada cikit2 muke paye...;p

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...