awak klik saya happy =)

Wednesday, June 8, 2011

saya nak 4 !

assalamualaikum
selamat pagi.

pagi-pagi bangun terus capai laptop online laju-laju.why??before ni takde pon macam ni..because hari ni result da boleh cek..c'mon la, before tengok kena doa dulu dapat result yang baek2 punya...hati berdebar-debar, berdegup-degup kencang...taip laju-laju klik sana klik sini akhirnya........tetttttttttt......erm not bad la jugak ,ada peningkat.....sikit pon ok la dari tak ada langsung kan..(ayat sedapkan hati)....dalam hati saya muhasabah diri sendiri...saya kena bersyukur dengan apa yang saya dapat.. redha walaupun saya da berusaha bermati-matian untuk dapatkan yang terbaik.

apa yang Allah berikan ini adalah satu ujian buat saya. Allah beri kita hujan kerana nak beri kita pelangi terindah. saya yakin ada hikmah disebalik ini semua. azam saya untuk sem ini i will fight till the end. tak kan sia-siakan peluang yang ada. short sem ni la saya kena berusaha keras untuk dapatkan 4 plat. itu janji saya pada diri saya sendiri.

tentang result, memang da cantik da. but one subject yang buat saya rasa terkilan. tak dala sampai tak lulus or teruk sangat. but it's still C.and i really dunno what to say...ermm memang da rezki macam tu..by the way saya tak nak fikir papa lagi. just looking forward and berusaha,berdoa and bertawakal for the next becoming exam. i'm really can't wait for 23/jun..my last day here..da lama sangat duduk sini even almost every weeks balik rumah. nak lepaking dengan parent, adik beradik sume puas-puas...yeahhhh!!

grab it!!!

readers, i have work to do..
see you next time...^^


2 comments:

hearthurtnomore said...

grab it fast!!!u can do it baby..hehe...shot sem ni kompem ko dpt 4fletttt ler......yg penting D.U.I.T..doa,usaha,ikhtiar,tawakal..

✿...fazilahpajil...✿ said...

thanx bestie!! i'll fight for it...congrate again for DL...tak pe belum rezki kot.pape pun thnx for the DUIT...always keep it in my mind..=)

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...