awak klik saya happy =)

Tuesday, March 15, 2011

dont mess with me today !! i'm not in a gud mud...

Assalamualaikum.
my dearest readers, friends and followers..

rasa homesick tetap tak hilang walaupon baru balik dari rumah..
semua benda yang nak dibuat tak menjadi.
assignment tak buat lagi.
padahal esok due date da..
nak pergi kelas pon macam nak taknak je.
padahal satu klas je pon..
and last2 klas batal.
so conclusion instinct aku betol. haha
nak makan rasa tak selera.
asyik la teringat-ingat makanan yang mak masak kat rumah..
gembeng betul anak pakcik jamil sowang ni.
bukan gembeng luaran tapi gembeng dalaman.
luaran sentiasa nampak cool and stedy je..
tapi dalaman ni rasa macam da banjir je hati..
macam ni ke nak p belajar kat ober-c sane???
belajar kat ober-state je pon da homesick memanjang..
huarg !!!!


mud aku sentiasa bertransfomasi...

p/s: someone pless give me some motivation!!!  

2 comments:

Pacek ABU sifir said...

over state je la..hikhik mak ayh pom dekat

✿...fazilahpajil...✿ said...

yer2 btol tu..
haha kalo boleh xmaw ober state pon...^_^

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...