awak klik saya happy =)

Sunday, March 20, 2011

entry without title..teehee ^_^

assalamualaikum
my dearest readers,friends and followers..
how are you peeps?
have you been well?
harap-harap semua sihat-sihat yer ^_^

tak tahu nak letak tajuk apa untuk entry ni.pikir punya pikir taknak juga keluar.
last-last biarkan je tanpa ada title.boleh?
haha..

ok let's cekedaot apa aktiviti mengarut aku malam sabtu lepas..
taraa!!!


nampak tak nampak tak kat atas tu?kalau tak nampak maknenye nak kawin da...haha (gurau je)
tu adalah menu khas tuk dinner kolej aku yang bertemakan sparkling nature..nature la sangat.tengok takde pon orang yang pakai daun pisang laplip2...
kalau ada pon pengsan satu dewan..
ok sila serius semasa menulis yer ^_^
sila abaikan cincin bunga gedabak di atas.


ingatkan malas nak describe tapi memandangkan aku sangat la rajin hari ni,aku pon tulis sepatah dua kata.
(hakikatnye sebab malas nak study)
hasil daripada tak keprofesionalan kami,ini lah gambar  candid yang terhasil ^_^


my dearest gojes prens.
tema kami adalah sopan , cumil dan anggun.
(tema rekaan sendiri)



time ni masing-masing nak tunjuk kasut pinjam..
bukan kedekut tapi berjimat.
nak hujung sem ni duit sesak manjang.sob3..



yeahhh!!
akhirnya habis da photoshoot untuk kali ini..
peace ! muahhhzzz ! booo00 !
 sampai ketemuan lagi dinner tahun depan...^_^


p/s: dinner tahun 3 nanti kena jadi princess of the night..
kopak lagi ^_^

1 comment:

✿...fazilahpajil...✿ said...

huhu thnx..kami ikut tema sendiri..;p

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...