awak klik saya happy =)

Monday, March 21, 2011

life is not a 'cheritera'

Wah bahasa apa yang aku guna ni? So life is what actually? Life is about how to gain happiness and joyness..isn’t enough? Tepuk dada tanya hati,tanya iman. Apa yang sebenarnya yang kita inginkan dalam kehidupan kita. Kalau aku, macam-macam yang aku inginkan. Salah satunya adalah nilai persahabatan yang kuat dan kukuh. Bagai isi dengan kuku. Bagai gigi dengan lidah. (erk ade ke macam salah je)

Memori terindah adalah masa zaman matrikulasi .tak dinafikan hubungan persahabatan yang terbina itu adalah sangat kukuh sehingga mampu untuk bersusah dan bersenang bersama.miss that so damn much. It’s totally different dengan kehidupan aku disini. Bukan nak membanding-bandingkan situasi cuma mahu berkongsi perasan yang sama.

Teringat dulu-dulu study bertiga adalah benda yang sangat gembira bagi kami.berkongsi masalah yang sama.berkongsi solusi yang sama demi satu matlamat.belajar. menikmati aiskrim free ditepi tangga library adalah satu kenangan terindah.

Berkongsi kegembiraan bersama menyusuri padang stdium merentasi embun pagi.saat semua orang lena diulit mimpi.kami bergelak ketawa beriadah bersama. Menikmati  soto panas + teh tarik adalah rutin harian kami.rindu.

Saat kepala pusing, mata berat, ada yang sudi mententeramkan duka dihati. Menikmati keindahan senja nan indah. Bayu petang mengajak kami  untuk bercanda di kolam ikan. Bergelak ketawa memberi serpihan roti kepada sang kura-kura dan sang ikan. Indah sungguh saat itu.

Sahabat, teman sejatiku. Mungkin kita hanya ditakdirkan untuk bersama  dalam tempoh yang seketika Cuma.tapi coretan ingatan ini akan aku simpan sehingga kehujung nyawaku.

Special dedication for my beloved : azam,faezah,amani,khai, pieyah,zianty and all those peeps yang mengenali memori ini..










 even though u're not in my mind but i  always keep u inside in my heart.indeedly. =)

p/s: incik azam semakin sombong dengan saye...jage lah kamuuuu !!!

3 comments:

Unknown said...

rindukan zaman matrix ke ni..haha

✿...fazilahpajil...✿ said...

yup..i miss them so much =)

✿...fazilahpajil...✿ said...

hehe..btl prsaan rindu tu msti sntiasa ade an an an..;p

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...