awak klik saya happy =)

Friday, September 14, 2012

open house @PSA


Assalamualaikum…

Ok ini adalah entry yang aku tulis dua kali.tak tahu la kenapa dengan computer ni. Bila aku space die p delete plak apa yang aku taip.seriously tak dapat nak hadam kenapa jadi macam tu. Last2 aku close balik then buka yang baru.

Actually tak tahu nak bagi intro macam mane.mud macam ke laut je.lately ni banyak benda yang aku fikirkan sebenarnya tapi semua benda yang remeh temeh…yg remeh temeh tu yang aku dok fikir berulang kali? What the frog pajil??

Arghh lantakla jgn dikenang benda yang lepas ye dak? Walaupun otak kadang-kadang cerca merba tapi makan tetap makan noks..lagi stress lagi tinggi demand ko nak makan macam-macam kan? Yang sodap2 lak tu..hailaaaa..Stress sangat merugikan duit….haha
So, nasihat aku jangan nak stress sangat ok? Chill sudah.tapi chill tak semudah  c.h.i.l.l….

Aigooooo…..

Ok2 stop pasal intro cerca merba tu .kate nak cite pasal open house ye dak? Ni tajuk lain intro da lain..ke laut betul budak ni.;p

Hari isnin yg lepas ofis aku praktikal sekarang ni buat open house.. sepanjang minggu kaw aku makan banyak..adehhh.standard la bila open house mesti ade main dish dengan side dish ye tak..tapi aku tak makan main dish die aku makan side dish je..haha.. main dish die nasi hujan panas dengan lauk pauk die, ayam masak merah, dalca dan acar.nak lagi sodapp makan dengan papadom.perghh memang terangkat xnak bangun..
Malas nak tulis panjang-panjang ,korang layankan jela gambar-gambar yang aku tak berapa rajin nak edit ni.nak buat header baru pon amik masa yang lama nak kena siapkan.dan aku bukan la spesis yang rajin sangat nak berkretiviti ni…simple-simple je yer..












P/S: PSA tu perancangan starategik antarabangsa taw .

salam sayang,,,,, ;)

2 comments:

kakyongnida said...

selamat hari raya. hehehe tetibe

✿...fazilahpajil...✿ said...

haha slamat slamat hari raye ewahh ;)

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...