awak klik saya happy =)

Tuesday, September 18, 2012

Diet la sangat @ islamic steakhouse

assalamualaikum...


Memandangkan minggu last raya rasa macam hambar je xda open house so aku dengan cousins pon bersetuju untuk open table je kat kedai..malas masak ditambah dengan kesibukan bekerja membuatkan aku sangat bernafsu nak makan makanan berlemak.hamik kaw... so pusing punya pusing dekat sejam juga  nak cari tempat makanan yang best so akhirnya jumpa la restoran yg nampak macam best je dari luar.
Apo lagi masuk terus order masing2 punya makanan. nama pon da steakhouse kan memang la semua western.dan sesuai la dengan tema ‘ diet la sangat’ kan...muahahahaha.dan memandangkan cousin I bermurah hati nak belanja apo lagi kita makan sampai konyang!! Serbuuu.....


Grill Chicken breast kalo tak silap la....grrrr jgn pikir yg bukan 2 yer! Yang ni sedapp ..black paper sauce die memang best la sampai licin tak bersisa.huhuuu.ayam die besar plak tu ditambah dengan jagung manis. memang sesuai sangat la kan.sihat dan berkhasiat.



Chicken wings,,,nyumnyum sodapppp...sampai licin aku kerjakan..pantang nampak wing aku ni,memang laju je mulut ni ngunyah...nomnomnommm ;D


Macaroni cheese...wahh meleleh air liur tengok macaroni ni...cheese die banyak pastu meleleh-leleh bila nak masukkan dalam mulut...perghhhh, sedap sgt wokkk! Ni cousin aku punya tapi aku dok cedok je macaroni die ngapp masuk mulut sendiri...hehe..sedap sangat nak buat macam mane kan...
Ade lagi makanan yang aku tak review sebenarnya..hawaiian pizza dengan ape tah macam chicken chop..overall sangat puas hati makan kat restoran ni. Lagi2 macaroni cheese die.. memang terbaek dari ladang wa cakap...meleleh airliur duhh..
So sape2 yang terliur,boleh la pergi dan bayar sendiri makanan anda di islamic steakhouse bangi. ;)
Salam sayang....




2 comments:

Wani Sukarno said...

alahai sodapnya tengok macaroni cheese.. tu dik... tapi tak kenyang perut kalo tengok saja.. hihi

✿...fazilahpajil...✿ said...

hihi..kalao nak kenyang kena buat sekali ni ;)

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...