awak klik saya happy =)

Wednesday, September 19, 2012

surat cinta


Assalamualaikum...


Malam tadi aku godak punya godak jumpa plak surat cinta lama..hikhikhik..nak taw sape yang bagi? Seorang junior math.muda setahun dari aku.baik budaknye.sesuai dijadikan calon menantu..ehemmmmm...erm nak jadikan cerita die ni sebenarnya satu sekolah dengan bff aku,fatin. tapi tah macam mana aku dengan dia jadi rapat plak secara tak sengaja. Dan aku agak rapat dengan junior2 math berbanding dengan junior stat.peliks kan? Mungkin kami serasi.aku pernah sama-sama study operational research dengan die.yang bezanya die memang amik subjek OR sem tu tapi aku repeat.repeat ok..sob2.tapi tak ape repeat bukan bererti gagal kan? Repeat nak baiki kesilapan dulu..ayat kaw memang nak cover je jemah..;D

Ok berbalik pada cerita surat cinta tadi. Mase die datang bilik aku tu aku tak expect pon die nak bagi hadiah dengan surat cinta.actually die datang untuk jumpa aku buat kali terakhir sebelum aku chow dari ukm..hehe.kami banyak borak pasal exam,future life,lecturer dll.banyak sungguh yang kami borakkan sampai tak sedar hari da pagi...huhuuhuuu..tetiba masa dia nak balik pas hug and kiss dia bagi something.omgggg apakah? Siap bagi hadiah dan surat cinta lagi..tu yang wat aku lagi terharu.yela da berapa tahun tak dapat surat tetiba dapat lak masa hari-hari terakhir kat ukm. Masa mula-mula bace feeling masih lagi ok-ok je. Masuk perenggan 2 hingus dah mula meleleh..masuk perenggan last terus mesej die..alolooo kenapa buat akak sedih ni hani?? Terharu sungguh baca surat awak..


Hani akak sayang kamu juga kerana Allah.Terima kasih Hani untuk semua yang kita da lalui bersama.akak doakan kamu cemerlang dunia akhirat. 

Salam sayang....

No comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...