awak klik saya happy =)

Wednesday, September 5, 2012

raya @ MOA


Assalamualaikum..

Beberapa hari lepas, aku dengan opismate telah dijemput untuk menghadiri open house di cawangan antarabangsa MOA. Kelass kaw jahh antarbangsa jemput kaw..kaw ado? ;p

Oppss jgn nak megah sangat ohkey..orang antarbangsa tu tak kenal aku pon.aku ni hanya menumpang praktikal pada yang sudi…tacing sangat kononnye..muahahha.

Keesokan harinya aku dengan opismate dijemput plak untuk menghabiskan makanan jamuan raya MOA..yg ni memang aku suke.banyak sungguh makanan fevret aku sampai perut aku tak muat nak masuk makanan dah..walaupun jamuan raya MOA tapi bukan buat kat MOA..tapi buat kat MAEPS Serdang…ni hah gambarnye kat bawah..aku amik kat google je sebab mane la ade mase nak snap2 ni…hik3
 
Besar maeps ni..boleh buat wedding very the vass punya..jemput sekampung katenye..

Kalau dari Putrajaya xda la jauh sangat.dalam 15min da sampai.sebab jalan tak jam langsung.langsung ok!

Sampai je MAEPS da terhidu bau-bauan makanan yg sedap-sedap belaka.wahhh mate bulat bersinar! Ibu mengandung pula teruja baby nak makan banyak.kaw ado?

Malas da nak tulis panjang2 baik hangpa semua layan jela gambar kat bawah ni.kalau rajin ceq explain sikit2 naaa….zassss!

Cuba anda bayangkan sebelum pergi da bambam begini,bagaiman pula hasilnya selepas puas melantak???
tsk tsk...

sebelum berangkat..1st time bergambar dgn logo agensi.bajet nak buat ucapan salam perantauan sekali tapi rase annoying lak.hoh!

 opismate...k.ira,seri,k.zira

 opismate lagi......sebelah seri tu Piang.Sabahan okeh..

 sampai di MAEPS Serdang...ade HAZIQ artis yg aku tak kenal sangat.wahh bajet macam kaw kenal semua artis kan jahhh...

 warga-warga MOA...masing-masing sibuk makan.aku kalau bole memang nak penuhkan satu meja dengan makanan..tapi....*harap sedar diri ye...hek3

 opismate..ibu2 mengandung..weeee ;)
tu die nom nom nom...yg ni aku da melepak kat meja orang lain sebab meja orang tu lagi banyak makanan dari meja aku...hohhooo tak senonoh punya budak.

 opismate lagi.....tudung biru tu k.seri...aka seri senior..hehe

finally FP dengan opismate..weee ;)
nak peace2 lagi budak ni..rase macam nak sekeh je si tudung hitam tu..pantang nampak kamera.macam jakun pon ade..hohh!

alhamdulillah ats rezeki yang Allah berikan.mudah-mudahan tahun depan dapat lagi merasa nikmatnya berhari raya.. thanx to my opismate yang sudi abadikan kenangan ini sepanjang berada di MOA...

Salam sayang

No comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...