awak klik saya happy =)

Tuesday, January 4, 2011

Hari Cuti Sedunia

bangun pagi 
gosok gigi
pergi mandi
pakai baju
minum susu 
makan roti
saya pergi sekolah
~lalalalalala~

jauh beno PPSM sampai kena naek bas macam ni.


bangun pagi je terus menyanyi nyanyi macam kat dalam rancangan sesame street..heaven gilak..naseb baek aku tak menari nari macam kat dalam cerita teletubbies..conferm romate aku terpacak 180 degree atas katil.tak pon buat show macam dalam sehati berdansa.sape taw kan.ahh benci aku cite tu yela aku mana ada partner nak menari lagi.memang noneng la pale aku skunk ni.haha aku taw nape jadi macam ni coz malam tadi tengok cerita mak lampir versi english..muahaha romantik sampai beri effect kat aku .terbaek!

mud sangat la baek hari ni nak menjejakkan kaki ke PPSM.wah hipokritnye!!!jerit mak eton...terlebeh hapi sebab nak daftar kursus kawin kan?kan?kan?kan?kantoi sudah...dengan bahgianya bersiap-siap tuk memulakan hari dengan sesuatu yang lebih baek...tetiba puan hati berkata2 "ohh ada masa lagi ni nak bukak fb.nak wish good morning kat friends yang da online dari subuh tadi"..mood baik betol hari ni..yehhhhhh!!

internet slow pulak.macam nak baling je wifi ni.boleh ke baling?dalam mimpi jela.scroll down,scroll down..nampak member PPSM post "sahabat PPSM hari ni kelas modeling batal.ayah mertua lecturer meninggal dunia".al fatihah.sob3..klas tak ada..wa da siap2 berbaju, berseluar,bereye liner segala bagai tak kan nak membazir begitu saja kot..naseb wa xpakai dress oulz..haha gilak pe p kuliah pakai dress.wa bukan artis mahupon tukang sapu.wa hanya pelajar biasa yang suka berangan angan mak jenin je..alang-alang wa da siap tak cantik ni, wa nak pergi jenjalan jap kat pusan tu tengok pape yang best..erk macam la kat situ best sangat kan..

adios uolz!!!!!!!!
aku da siap sejibik macam lisa surihani tadi
muahahaaa...

p/s: jom terjah karam singh walia kat beautifulnara..

No comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...