awak klik saya happy =)

Monday, January 10, 2011

Malaysia 4th Chocolate Fair 2011

...Assalamualaikum...

ok before baca entry ni mind set da cakap benda ni da lapuk..
tapi nak gak tulis sebab something happen there..
curious x??
hahaha...

macam tajuk yang da tertulis kat atas tu korang pon dapat agak kan mesti aku pergi tengok coklat fair kat Mid Valley tu an...haha..rugi sapa2 yang tak pergi.memeang best sangat coz dapat coklat free.haha.benda free semua orang suka..thanx kat Madi coz sangat sempoi melayan aku tuk cuba semua tester yang ada.



ok nak cerita sikit
masa kat sana jangan cakap la memang banyak umat manusia bertapak.
siap berkelah lagi kot kat depan pentas.tengok chef demo masak coklat agaknye.
then aku yang pendek ni pon sibok terkinjet2 nak tengok gak.
hello tolong sedar diri ko tu pendek yang ada tu semua setinggi2 galah.
ok aku pon fedupp nak tengok.terus masuk dalam exhibition hall tuk same2 merasa tester..
heaven gila muka aku bila nampak coklat banyak2 tu..
macam nak pilih calon suami je gamaknye.
dengan mata yang bersinar2 aku pon pergi dari satu gerai ke gerai yang lain
tuk dapatkan tester percuma..
OMJJJJJ!!!
sedappppppnye coklat ni!!!
rasa macam nak melompat2 je kat situ bahawa aku suka gila dengan coklat...

da rasa semua tester baru la aku wat keputusan nak beli barang sebemban duatuk bawak balik.
nak buat stok kat bilik..
da pikir2 mane yang best aku decide beli 2 jenis coklat.
tiramisu coklat dengan lolipop coklat.
tak caye meh kte terjah bawah
.
.
.
.
.taraaa!!!!

bukan tiramisu ni yer...=)
ok taw gambar ni xsantak pon...incik google y bagi..haha tapi aku punya yang coklat yer..=)
yang ni memang nampak sedap gila tapi xmampu aku nak beli lagi..
sob3..

member bagi..ada mashmellow kat dalam die..
muka heaven gila masa makan..

yang ni  aku rasa je..
xsangka ada gak kay dalam tu ada durian..
i miss durian v da much!!!
kesimpulannya coklat yang aku beli tiada dalam gambar...huarggg..baru nak tayang lebih kat korang..
muahaha..padan muka tu la niat jahat lagi..
neway nak story pasal something happen tu adalah
jeng3!!!
.
.
.
actually jumpa my ex roomate
cik pieyah kat sana..
even UM tu dekat je ngan UKM
tapi kiterg tak pernah lagi jumpa sejak
abes matrik..
sob3(sila jangan tacing)
ok tu je nak cerita...
nak p klas da ni..
papai!!!
adiosssss....

9 comments:

...cHoMeL iTu AkU... said...

wuhuuuuuu...
ade nme ak...i like!!

✿...fazilahpajil...✿ said...

pieyah:of coz la ade...hehehe
memori daun pisang tuu...

✿...fazilahpajil...✿ said...

sweetsyaza:memang sedap sumenye...
tapi blum mampu nak beli la...

wink*!:org da bekerja boleh la blnje ye dak...=)

kici_bubu said...

rugi gler wehh...aku mmg dh de kt mid tyme tu tp xpasan ade choclte fair tu...adehhh -.-''

✿...fazilahpajil...✿ said...

adeh syu mmg rugi sgt2!!!!
knyang den mlntak cklat free....

shamanarif said...

selamat malam

datang ziarah rakan yang saya follow

✿...fazilahpajil...✿ said...

jmput singgah2 slalu..=)

good_boy said...

ala...da lepas ke..huhu

✿...fazilahpajil...✿ said...

=) tahun depan ada kite p ramai2 naa...

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...