awak klik saya happy =)

Tuesday, January 4, 2011

Marathon Movies Bersama fazilahpajil!!!

...Assalamualaikum...

Hari ini aku sangat rajin untuk menonton cerita-cerita yang fresh dan best dari ladang. Ops sebelum tu aku nak bagi taw aku tak la rajin sangat nak mendownload cerita-cerita ni sumua tapi aku lebih rajin untuk jalan-jalan kat kolej,ketuk pintu bilik orang dan tanya, "assalamualaikum(kena buat baik dulu) ada movie pape tak yang baru2?ala download free ke..tak kan tak da kot...meh sini aku tengok lappy ko" wah baik punya dialog nak tengok lappy orang kan..by the way kawan aku semua gila tengok cerita so aku pon terikut sama.ishh pengaruh betul..haha..(yang belum terpengaruh sila jangan terpengaruh okei)

back to our story, sekarang ni aku pon sangat rajin nak bagi taw ape cerita yang best-best untuk korang tengok time malas nak study tu..erkk jangan la malas selalu eyy kang aku pulak yang dipersalahkan atas kegagalan korang mase exam nanti.damn ape aku merepek ni??aku taw korang semua pandai2 belaka tak macam aku yang tak berapa nie..sob3..

first aku nak suggest cerita Resident Evil 4 Afterlife.ni cerita yang wajib ditonton kalo korang memang suka cerita action. 1, 2, 3, action!!!!!kira macam tembak2,bunuh2,perang2 semua la yang berdarah2..cerita ni memang best sangat serius aku tak tipu..aku tengok pon sampai terkujat2 kot sebab sound effect dia best sangat and jalan cerita dia pon ok.tapi aku suggest korang tengok la dari resident evil 1-3.baru tengok yang da latest punya ni.kalau tak memang korang tak bape nak paham la eik.

3D punya gerenti gempak kalau tengok kat wayang

cerita yang kedua pula adalah cerita Rapunzel The Tangled Tale.name pon da menunjukkan yang cerita ni watak karton and sesuai kalau korang nak tengok dengan adik2 ke family ke coz tak ada unsur ganas yang keterlaluan. jalan cerita dia pon bes jugak.cerita tentang puteri raja yang mempunyai kesaktian pada rambut emasnya.masa dia lahir tu ada ahli sihir yang curi dia dan sembunyikan kat tower yang jauh dalam hutan.nak naik tower tu kena panjat guna rambut dia bukan guna tangga ke kren..then cuma ahli sihir tu jela yang taw tempat tu.part yang best bila dia lilit rambut die kat tempat yang luka,then dia nyanyi terus luka tu sembuh dengan sendiri.metefora gilak kot..huhu..nama pon karton.

kuda tu sangat lawak..guling-guling aku ketawa..

Cerita seterusnya adalah...jeng3!!! Narnia 3:The Voyage of The Dawn Treader..serius aku tak tipu cerita ni memang best sangat.memang la metafora juga tapi best je tengok. cerita ni pasal pengembaraan 3 wira tuk cari 7 pedang Narnia yang hilang, Lucy,Edmund dan Caspian.Eustace tu watak sampingan je.sepupu kepada Lucy dengan Edmund.Lucy dengan Edmund ni memang dari dulu da ada.kiranya tuk Narnia 3 dia dipanggil balik tuk bantu dalam misi nak cari pedang tersebut.masa tengah belayar tu macam-macam la yang jadi kat kapal dierg .memang tunggang terbalik tapi atas bantuan Eustace padang yang ketujuh tu dapat dijumpai kat pulau yang sangat misteri.korang tengok la sendiri best ke tak.lain orang lain citerasa ye dak?hehe..

kapal tu yang namanye Dawn Treader
cukup tak korang nak tengok 3 cerita tuk hari ni?cukup la tu ye dak...hehe..banyak lagi cerita yang ada dalam lappy aku ni..malas je nak explain satu2..tunggu aku rajin lebih sikit baru aku update laju2 yer..the wimpy kids pon best..serius lawak..tak tipu..aku tulis yang benar2 belaka je...

ok adioss ye uolz!!!!

p/s: Meet the Parents: Little Fockers tak cerita lagi....
muahahaha....

5 comments:

n@jwamz said...

tanx for da info darl..
narnia wajib..hehehe

Unknown said...

nak tengok jgk :)

✿...fazilahpajil...✿ said...

moh kite melayan muvie len plak yer....byk lg tak tgok..=)

Unknown said...

eh!akak tak pernah donlod2 movie ni..
tak pandai la..
betul2 tak pandai donlod..
ajar kan>>
lama tak nak donlod dia??

✿...fazilahpajil...✿ said...

lambat tak lambat tu semua bergantung pada kelajuan internet.lagi satu software y kite gne tu pon mempengaruhi jugak..kalau nak dwload laju biasa saya guna IDM dengan ares..guna mediafire pon ok jugak..=)

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...