awak klik saya happy =)

Sunday, February 20, 2011

projek catapult

Assalamualaikum

Hari ini aku rasa macam rajin sikit kot nak tulis pasal projek aku yang baru je lepas beberapa hari ni.ye r bukan projek besar pon mini projek je ponnnnn..haha
Untuk subjek  statistik industri ni, kiterg tak banyak belajar teori pon.bukan tak belajar langsung tapi lebih pada aktiviti main2 .. first mini projek yang kiterg kena buat adalah projek catapult atau dalam Melayu nya dipanggil manjanik. Bukan manjakani yer  ^_^
Tiap group kena la mereka cipta satu catapult yang boleh memberikan data yang konsisten bila design tu diujikaji.setelah beberapa hari kami ni dok perah keringat nak reka catapult,idea pon datang..jeng jeng jeng!!!terhasil la catapult yang begini…
.
.
ni la budak old skull tu..

yang ni namanye masdoo...
yang ni cinta tiga segi..cool beb..

Nama diberi adalah “old skull”…kuang kuang kuang!!! Tengok je da taw memang recycle gila group kitrg punya.argg ada aku kisah? Tak kisah la wei…..janji kitrg punya result KONSISTEN.tetttt!!!
Dan seterusnya bermula la operasi-operasi pungutan data dijalankan..tuyang aku selalu balik lambat and tak sempat nak update blog semua.ampunkan dinda yer kanda….taahee­ ^_^
Lastly aku hanya sempat merakam gambar bila hari presentation je…yang lain da jadi sejarah yang tak mungkin berulang lagi..pasni boleh nyanyi lagu tomok terus yer..

peace!!!

dengan hero malaya..

model terpilih..

badan pencegah rasuah..

artis-artis gadis melayu
teehee ^_^

sila abaikan budak tomei tiut miut kat hujung tu yer...
bikin semak saje..^_^


p/s: pesanan penaja: biar hodoh luaran tapi cantik dalaman.tapi lagi awesome kalau cantik luar dan dalam…sekian ^_^

No comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...