awak klik saya happy =)

Thursday, February 10, 2011

kenapa???????????

Assalamualaikum..

entry ni menunjukkan mud aku yang tak berapa baik sejak semalam..
i really dunno y this happen..
tersentap dengan kate2 someone and tak nak la mention nama die kat sini..
and today memang depressed sikit dengan pelbagai masalah dalaman dan luaran..
rasa annoying ngan behaviour someone..
ish macam tak paham je bila aku wat isyarat tak suka.
ingat aku ni orang oku ke apa asyik nak bagi isyarat je kat ko..
paham2 sudah ler der..
tak kan sampai nak bagi wa ngamuk sakan kot..
bagi pelempang nak??haha
baru taw aku garang ke tak..
study meddi macam hampeh gak..
why3!!!!
nape orang lain boleh aku tak boleh?
muhasabah diri sendiri yer...
ye memang aku nak all out kat sini..
kalau all out kat orang kang naye jadinye..
dush3!!!
nak hentak pale kat dinding boleh tak??
sah memang ada masalah mental..

p/s: rasa macam blog ni da macam hambar lak..tanpa gelak tawa si penulis an an an..

ali2 maw cenyum manisy macam ni maaa!!

4 comments:

niesz said...

chill ya..xmo sedey2.. :)

sedey nye..jom bc cni :interview untuk cari penguli tepung rupanya..hampeh!!

BUNGA said...

sabar yer.. jgn mrh2.. nnt cpt tua.. (jgn maree..gurau je) :)

Kak Mahh said...

Esok Sabtu,rehatkan segalanya insyaallah lusa mood kembali baik!

biruhornet said...

saba saba, kan naaaiissss kalau senyum. .hehe

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...