awak klik saya happy =)

Saturday, February 19, 2011

soalan cepu mas!!

..ASSALAMUALAIKUM..

hye kamu,kamu dan kamu yang cantek, kacak, bergaya serta awesome !!

ok ni kali pertama mencuba benda2 ni itu pon setelah ditagging oleh

cik fatin

so dengan semangat yang kecik besor kecik besor aku pon layan kan jela benda ni..

okei soklan sangat la susah dan memerlukan pemahaman yang tinggi

kalah stat ak..teeheeee ^_^

da aku maleh nak babbling panjang2 so kita layn je laju2 an an an...




Ape bende yang paling penting dalam hidup korang

pe eik pikir panjang dulu....hehe

paling penting pulus dengan hanfon cap ayam aku..

xde 2 benda tu idup aku akan jdi miserable + misery..teehee ^_^

Bende terakhir yang korang beli gune duit sendiri?

yang ni aku ingat sangat..

buku bercinta sampai syurga dengan murabbi cinta..

awesome babeh!!!

Dimanakah tempat korang nak melangsungkan perkahwinan dan ape temanya?

kat rumah teman je..senang ramai saudara tolong.

jimat kos lagi..^_^

tema secret garden...haha

Novel/majalah/buku yang terakhir korang bace?

buku travelog cinta abadi

my sis punya..


Berikan nama penuh korang?

NOR FAZILAH BINTI JAMIL

aka 

fazilahpajil ^_^


Antara mak dan ayah,yang mana korang lagi mesra?

my lovely, sweetie super duper mummy..

Namakan orang-orang yang korang betul2 nak jumpe dalam hidup korang?

my future lovely hubby..


i'm ready yaww!!

Adakah korang basuh baju sendiri?

mesin tolong basuhkan...

heh nampak an saya kureng rajin..^_^


Dimanakah tempat yg korang betul2 nak pegi?


Holland wait for me !!


Pilih salah satu-peluk/cium?


x0x0

nak dua2 bole?

bole bole bole..


Beritahu 3 bende tentang Cik Fatin?


cool beb..

awesome

super duper best friend ^_^


5bende yang paling korang sayang?


my red handbag

hanpon cap buaya

lappy cap kapak

novel cap macam2

mr charming aka incik diary



5 lagu yang paling korang suka dengar?


maybe ~ sick puppies

grenade ~bruno mars

insyaAllah ~ maher zain

damba kasih ~inteam

waiting for the end ~ linkin park

5blogger yang nak ditag

cik ain
cik syasya

cik pieyah

cik fyfa

incik nakal




Cerita sikit tentang blogger yang korang tag?

awesome, sweet, comil macho

teehee ^_^


yeah kertas soklan da leh submit

x0x0 !!

No comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...