awak klik saya happy =)

Tuesday, February 15, 2011

saya sayang dia!!!

..assalamualaikum..

saya sayang Dia
saya cinta Dia



salam Maulidulrasul ye semua
tahun ni tak dapat lagi nak join perarakan..
rindu zaman sekolah
setiap tahun dapat join.
dapat selawat ramai2..
dengar ceramah walaupon kadang-kadang tersasar jaoh..
adeh rugi rasnye

 ...
...


mesej dari abg:

salam maulidulrasul adik...

5 wasiat Allah kepada junjungan besar kita Nabi Muhammad SAW

" jangan engkau gantungkan hatimu kepada dunia sesungguhnya 
Aku tidak tidak menjadikan dunia ini untuk engkau "

"jadikan cintamu kepadaKu kerana tempat
kembalimu adalah kepadaKu"

" bersungguh-sungguhlah engkau mencari syurga"

" putuskan harapan dari mahkluk kerana sesungguhnya mereka
itu sedikit pun tiada kuasa ditangan mereka "

" rajinkanlah bersolat tahajjut keran sesungguhnya pertolongan
itu berserta qiamullail "


thanx a lot..kredit to abg aliff


p/s: berkongsi walaupun sedikit..orang lain berlambak2 benda yang dikongsi..rasa macam loser lak..huh!
rindu rumah...langsung xda kaitan dengan entry...

~ sekian ~

No comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...